![]() |
|
||||
|
Let op!Je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. GameVillage is de grootste game community in Nederland met al meer dan 210.000 registraties van alle leeftijden. Klik hier om je te registreren.Als lid heb je toegang tot de nieuwste cheats, demo's, trailers en kun je deelnemen aan discussies. Ook kun je als lid meedoen aan verlotingen van gratis games en hardware. |
|
|||||||
| Call of Duty Community Hier kun je al je berichten en vragen kwijt over Call of Duty. Ook bereikbaar via www.gamevillage.nl/callofduty Beheerder: walterlemmens |
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|
#1 |
|
GV Master
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 8 juli 2004
Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 0
|
Haai!
Als ik Modern Warfare 2 open wil hij de multiplayer opstarten in de safe mode omdat hij eerder niet goed is afgesloten. Als ik dit doe start het spel zich, maar vervolgens kan ik niets doen. Mijn muis is weg en hij reageert op geen enkel knopje. Wie weet wat ik hieraan kan doen? De singleplayer doet het wel gewoon. Groetjes, Marleen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
GV Die-hard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opnieuw installeren of reparen kan helpen.
|
|
|
#3 |
|
Spanked by Bahamut
|
hbe je al google'd? daar vind je meestal het antwoord ik speel mw2 niet op de pc dus ik zou het eerlijk gezegd eg niet weten
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
GV Master
|
Hoi! Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, maar toen ik het ging opstarten was alles nog hetzelfde... Mijn vorderingen in de singleplay waren nog steeds hetzelfde als eerst, en zo ook de melding over het starten in de 'safe mode' van de multiplayer. Hoe kan dit? Op google kan ik niets vinden, of ik ben niet zo goed in zoeken. Groetjes, Marleen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Spanked by Bahamut
|
kan je safe mode niet uitzetten of probeer us een keer via de singelplayer na de multyplayer te gaan
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
GV Master
|
Ook dat werkt niet helaas. Is er een andere manier om safe mode uit te zetten dan door 'nee' te klikken als ik de melding krijg?
Als ik in de singleplayer de resolutie weer normaal zet en ik ga dan naar de multiplayer doet hij het ook niet.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
| Contact | Adverteren | RSS | Registreren |